2012. június 3., vasárnap

Életfa meditáció

A minap csodálatos élményben volt részem.
Családállításon vettem részt, ahol az egyik résztvevő lélektanilag a menni vagy maradni, élet vagy halál döntése előtt állt. Annyit háttérinfót érdemes tudni, hogy nem betegség miatt, nem rákról volt szó.

Nekem olyan sokat jelentett ez a meditáció, elsősorban azért mert átélhettem az élet vibrálását, örömét és az élet TISZTELETÉT.

Mindannyian behunytuk a szemünket és kezdetét vette az utazás.

Megpróbálom amennyire tudom visszaadni, mert otthon is érdemes időről-időre végigmenni rajta.

Egy térben vagyunk, egyfajta cirkuszban. A porond közepén megpillantod az életfát. Látod hogyan kapcsolódik Felfelé és Lefelé. Érzékeled az energia áramlását. Érzékeled, hogy a fa mennyire életteli, milyen vibráló, minden sejtjében ott az élet lüktetése.

Menj oda és öleld meg a fát. Érezd át ezt az élettel teli, fantasztikus érzést. Érezd a kapcsolatot, a fényszálat felfelé. Majd figyelj a szívedbe, ott találod ennek a fának egy icipici sejtjét. Egy különleges sejtet. Érzékeled, hogy körülötted is állnak, és mindenki szívében ott lüktet az a picike sejt. Figyelj erre a sejtre, mit szeretne, mi a vágya.

Az Életfa szeretettel tekint rád, és elfogadja a döntésed, bármi legyen is azt. Ez a Feltétel nélküli szeretet.

Mindannyiunk szívében ott lüktet ez a sejtmag. Mindannyian egy helyről jöttünk.

Éld át, érezd meg az Életfában vibráló szeretetet, az élet szeretetét és az elfogadást.

Ha úgy érzed készen állsz rá, nyisd ki a szemed.

Ennyit sikerült átadnom belőle. De ezen a vonalon el lehet indulni a saját otthoni meditációban.

Az Életfa, amit én láttam egy csodálatos, dús lombú, színes energiától lüktető fa volt, ami intenzíven kapcsolódott Felfelé és Lefelé, áramlott benne az energia.

A csikungban tettem szert hasonló élményekre, hiszen ott az "fő gyakorlat" a nagy fa. Adott testhelyzetben állunk minimum 30 percig, elképzeljük, hogy fák vagyunk és áramlik bennünk az energia.
Én többnyire esőerdőben érzékelem magam ilyenkor.
Ez is csodás élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése