2012. június 17., vasárnap

Meridiántorna

Olyan sokszor jött velem szembe a meridiántorna, mire végre rászántam magam, hogy közelebbről megnézzem miről szól.
Talán a torna szó rettentett meg. :)
Majd kaptam egy hosszú DVD a témában, de sajnos mire megnéztem eluntam magam.
Aztán újra és újra szembejött, és a végén beadtam a derekam. Elmentem, megtanultam, és azóta minden nap csinálom.

Először is a 312 meridiántornát dr Eöry Ajándok jóvoltából INGYEN el lehet sajátítani.
Naponta maximum 20 percet vesz igénybe, betegeknek napi két gyakorlatozás ajánlott, így a vele (vagy inkább saját magunkkal) töltött idő 40 perc is lehet.

Lényege három akupunktúrás pont nyomása, a hasi légzés és a guggolás.
Tehát nem olyan tornáról van szó, aminek úgy igazán neki kell állni. Bárki végezheti. Ahogy láttam a tanfolyamon az idős nénik, bácsik fürgén guggolnak, így a kor igazán nem akadály.

A meridiánok a test felszínén, a bőr és az izmok között haladnak a testünkben, betegség esetén az áramlás nem szabad. Tornával segíthetünk az energia áramlásában.

Jó szívvel ajánlom minden gyógyulni vágyónak!

Itt lehet bővebben olvasni róla, illetve a gyakorlóhelyeknek utána nézni: www.312.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése